.

 موسسه حسابداری چرتکه تراز


موسسه حسابداری ، شرکت حسابداری چرتکه تراز با نام ثبتی چرتکه تراز اندیشان مدبر یکی از معدود موسسات حسابداری در خوزستان ( شرکت های حسابداری ) است که ارائه دهنده خدمات حسابداری ، خدمات مالی ، خدمات مالیاتی و مشاوره مالیاتی مطابق با استاندارد‌های حسابداری و روش‌های جدید مالی آماده همکاری با شرکتها و موسسات با زمینه‌های کاری خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری و تولیدی – صنعتی می‌باشد.

شرکت حسابداری چرتکه تراز (شرکتهای حسابداری) با تلاش و کوشش روز افزون و با کادر جوان و خلاق سعی در خدمات رسانی به مدیران و کارفرمایان گرامی بر مبنای صداقت، مشتریمداری، اعتماد متقابل و تعهد اخلاقی میباشد.

با انجام امور حسابداری و امور مالیاتی به موقع ، صحیح و با کیفیت بتواند نیازهای استفاده کنندگان شامل هیئت مدیره ، اداره مالیاتی ، بیمه تامین اجتماعی و … را پاسخ بدهند.

شماره تماس :09330531329

   مدیریت: حمزه دیلمی زاده 

.


چشم انداز موسسه حسابداری چرتکه تراز

این موسسه حسابداری امیدوار است با همکاری کارکنان خود در راستای تامین نیاز های به حق مشتریان در خصوص خدمات حسابداری ، خدمات مالیاتی و ارائه به موقع گزارشات مالی متنوع در کنار مشاوره به موقع ، براساس متد های روز حسابداری و قوانین مالیاتی سبکی جدیدی از خدمات مالی و مالیاتی را به کارفرمایان گرامی بر مبنای صداقت ، مشتری مداری ، اعتماد متقابل و تعهد اخلاقی ارائه نماید. تا به اهداف مورد انتظار حسابداری و مالیاتی دست یابند.

شرکت حسابداری چرتکه تراز با تلاش روز افزون و افزایش توانایی علمی و عملی خود این مهم را محقق کنند.

حتی شعار شرکت خود را “مشاوره ، انتخاب ، کوشش ، ارزیابی ، نتیجه گیری” انتخاب کرده است که نشان می دهد هدفی جز خدمت رسانی صادقانه و علمی ندارد.

امید است که رضایت و آسودگی خاطر شما کارفرمایان محترم را بدست آوریم و مهمتر از آن حفظ کنیم.

.

مشاورین و شرکا مفتخر به ارائه دهنده کاملترین سرویس ها در زمینه مشاوره کسب و کار می باشد که به اختصار می توان به ارائه مشاوره در زمینه های :

  • مشاوره مالی در زمینه های عارضه یابی، افزایش بهره وری و معماری سیستم مالی شرکت
  • برنامه ریزی مالی و بودجه بندی
  • مطالعات بازار و مشاوره سرمایه گذاری در بازار هدف
  • مشاوره تامین منابع مالی
  • مطالعه ساختار سرمایه شرکت ها و مشاوره در زمینه بهینه سازی آن
  • حسابداری
  • مشاوره مالیاتی
  • مشاوره حقوقی و خدمات ثبتی



شماره تماس :09330531329

   مدیریت: حمزه دیلمی زاده 




برای جزئیات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.